Friday, May 18, 2012

Happy Teacher's Day

HAPPY TEACHER'S DAY!!
Balik umah je smlm.. terus Mudrikah bgtau kena bw potluck arini.. aduyai.. sambar ape yg ada kat umah.. jdlah sebijik kek coklat..Hadiah yang dibungkus 2hari lepas pun br bawa arini.. sbb arini sambutannya..So, arini tggu aa dia distribute hadiah ke meja cikgu.. hehehe.. suka je muka dia.. thn ni sbb 1st time, aku kasi kat semua cikgu sbb kita mana leh pilih cikgu mana yg kita suka. and CIKGU pun xleh aa pilih anak murid yg dia suka.. kengkadang kecik hati budak² ni.. br² mudrikah ada citer.. cikgu xmo dia jd Ketua Kelas masa kelas dia.. adui.. kecik hati si Mudrikah.. aku ckp ngan dia.. xpela.. jgn sedih... cikgu xtau kot... (amik hati dia) tp aku dpt bayangkan dia kecik hati la.. sbb cikgu memang xkasi dia greet masa cikgu tu masuk..

Tapi xpe.. cikgu tu tetap dapat hadiah sbb cikgu tetap ajar dia.. aku pesan, kena sayang smua cikgu.. dia ngangguk je.. Ape² pun.. kepada kengkawan aku yg menjadi C.I.K.G.U.. thanks sbb tolong beri tunjuk ajar dan bersabar dalam melayan kerenah anak² ni belajar.. terutamanya yang sekolah rendah..tanpa kalian, mana derang tahu ape itu ABC.

Kepada cikgu² sy di SRK Bidor, SK Jeram Mengkuang, SK Ayer Hitam, SMK Convent Teluk Intan.. thank you very much sbb berikan saya yang terbaik.. wpun sy blum jadik PEGAWAI BESAR.. tp alhamdulillah.. berkat tunjuk ajar cikgu-cikgu.. sy mampu mencari rezeki untuk saya dan keluarga saya.

T.H.A.N.K  Y.O.U !!!

No comments:

Post a Comment