Wednesday, September 21, 2011

Happy Anniversaries

Wahh... dh lebih 10thn aku mengenali insan yang amat aku sayang.. Aidit bin Saidun.

Selepas aku clash ngan 'x' aku (kawanda tau sape dia..:( kan..?hehehe) end May the same year.. aku mengenali Aidit masa dalam kelas DCE: Programming.. 1st time aku nampak hubby di muka pintu kelas tu.. nmpk dia je.. aku dh terdetik utk mengenalinya..

Kebetulan plak aa kawan aku Marlia sekumpulan dgn dia.. hehehe.. memudahkan urusan utk bkenalan.. aku tulis satu nota (mcm lagu plak) kata nk bkenalan.. ble dh kenal dia lps tu.. dia bleh citer balik.. masa aku kasi note tu.. saturumah sewa baca..aduihhh!! siap kutuk aku ag.. 'mcm budak sekolah'.. well.. dgn note tu jugak aa aku n hubby mula berkenalan..

macam² yg aku lalui sblm tibanya detik 21/9/2001 ni.. anyway..THANKS so much to MARLIA MAHEEZAN sbb tolong pass kan nota aku tu as well as arrange dating aku tu..hehehe.. owe you.. Thanks to kawanda n anakda yg sll bg support utk trus memilih WGR instead of satu ag..:D even korang aa yg paling happening kan..? memang seronok pk kan kita bersama.. gonna miss both pf u.. hope one day kita bleh outing b3 mcm tu..tgk wayang..jenjln.. but no motor la.. naik kete.. heheh

alhamdulillah.. setiap yg pergi ada hikmahnya kan.. Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utk kita.. mungkin yg lepas² tu xsesuai dgn aku kan..Praise to Allah for giving me Aidit bin Saidun as my lovely husband dunia n akhirat..AMIN..

LOVE YOU SO MUCH!!!!

No comments:

Post a Comment