Wednesday, April 27, 2011

Thanks ALL!

Alhamdulillah...berjaya dgn event yg penuh last weekend.. here the updates!!

~Bowling~

Walaupun not among TOP 10 but alhamdulillah..ada aa spare 2-3kali..wakakaka.. sabo je la.. nk kena practise selalu ni.. so, kpd teammate n bowlmate..jom practice ag..WangsaWalk/Mutiara Complex..? hehehe.. Congrats to Remy (Single-M), Mimi (Single-F), Athirah (Trainee) and Group B (Team En.Shuhaimi) sbb bjaya memenangi bowling thn ni.. kpd yg lain..kita cuba lagi ek.. (eh..aku dh xde kt JAP..jemput ek..heheheh)..

so, lepas bowling..p cari brg ag utk event esoknya plak.. ada aa yg xbeli ag.. hehehe.. kali ni aku mcm buat sengsorang plak.. ngan Afham meragam..sian dia tp nk buat mcm ne.. ibu nk kena siapkan Besday Party Kakak Mudrikah..


~Besday Party Mudrikah Husna~

Alhamdulillah gak.. tahun ni licin ape yg aku masak.. ada gak yg ckp.. thn ni mcm kurang mknan..MAAF ek klau korang dtg xcukup mkanan n xkenyang.. insya-allah..ada rezeki buat ag bln 8 (tp bln posa)..so, maybe buat Open House (if aku dh keje la..).. Menu of the day; Nasi Lemak + Sambal Ikan Bilis (order ngan mak Fiza & masak sendiri utk 2nd time) + Sambal Udang + Telur goreng & Telur Dadar + timun, Puding Roti Marble, Karipap (makcik Som), Cucur badak (Mak Fiza), Kek Coklat with Choc Granache, Triffle, Bubur Kacang & Air Kordial Sarsi & last but not least.. Nasi lemak goreng.. xdpt kt tempat lain..wakakakaak..

byk aa citer kelakar masa ni..yg sure bleh ingat time aku masak sambal ikan bilis.. abis smua org tbelahak..bersin sana sini..wakakakaa.. sorry ek.. aku main campak je sambal tu..alhamdulillah..sedap.. nasi lemak goreng terjadi sbb sambal habis..so, aku goreng aa nasi tu..special..hehehe..

Kek Birthday sponsored by K.Yong (nice cake) theme Barbie.. suka aa anak den..bukan main ag...so, sesiapa nk order..bleh aa contact my SIL ek.. TQ for the cake!!

~Besday kat Tadika~

aku buat kek coklat.. masak mihun goreng ngan buah epal. Abis gak.. thn ni smua abis..hehehe.. alhamdulillah..

Thanks a lot for those yg bagi hadiah.. paling mahal jam la (selain kek Barbie).. TQ sesgt..really appreciate.. n yg lain jugak.. ada yg bg baju, sweater, bekas mknn, doll (minnie, bear), set stationery, books..ish byk la.. RM pun ada.. alhamdulillah..rezeki Mudrikah Husna.. TQ jugak for those yg datang.. sgt2 gumbira ngan kehadiran korang.. ada yg 1st time dtg..mmg tiap2 tahun dtg.. sonok kalian dpt dtg...yg xdpt dtg..xpe.. aku xmarah pun..ingatan yg korang bg tu lg bmakna.. insya-allah tahun depan dtg ek (klu aku buat ag la..sbb dia dh sekolah kan..)

xlupe gak pd all family members yg tolong utk majlis ni.. TQ byk2.. hubby too.. jaga Afham wpun dia ngade2.. dia sedih ibu xpegang dia.. cbuk..anak no 2 kan..n sabtu plak lahirnya..hehehee..

so, photo mmg aku xsmpt nk amik...xmenang tgn..suppose ada yg amik but dia EL plak.. sbb CB.. anyway..TQ for coming.. my FIL said sonok bual ngan korang..

a few pic frm the event..!!


^^ Kek Ben10 - Edible (Butter cake) - RM45


^^ Me & Hubby while Afham sleeping & Mudrikah hanging around d bowl area


^^ Mudrikah & her presents..TQ all!!


^^ Mudrikah @ Tadika


^^ Mudrikah's Friends!!

No comments:

Post a Comment