Tuesday, May 17, 2011

Time Up!!

13th May 2011.. berakhirlah khidmat aku di JS Group of Companies.. Perasaan..? Suka & Duka..smua ada.. wpun.. perjlanan khidupan perlu diteruskan..mana leh tgk blkg ag dh..sumer dh berlalu.. Thanks for everything sbb aku yg dr 'ZERO' but now dh ada numbers dh..minta maaf if sepanjang perkhidmatan byk kekurangan & kelemahan..

sebelum aku melangkah kuar dr situ..byk yg aku tahu bkenaan dengan diriku..wahahahaa.. sedih pun ada..tp aku terima ini sebagai takdir Allah.. perit gak memula dgr tp aku nk p terjah pun bukan ada buktikan...means pckpan tu bkn nyer ada direkodkan..cukup lah mana-mana pihak yg termakan cili tu...terasa lah pedasnya...

dsebabkan aku kena kuar ngan bw memori yg BEST..jd aku tinggalkan yg duka kt sini utk tatapan n peringatan kepada semua.. aku dikejutkan dgn berita aku ni dikutuk habis-habisan walaupaun AKU DAH TOLONG DIA SEWAKTU DIA SUSAH.. bukan sekali tp byk kali.. klu betui aa ape yg aku dgr tu.. AKU MAAFKAN AWAK n halalkan pertolongan yg aku berikan.. Niat aku tolong bukan sbb nk menunjuk or ape2..tp disebabkan aku kesian ngan masalah yg dihadapi..mungkin sumbangan aku tu skit bbandng org lain tp aku tetap tolong dgn IKHLAS.. terpaksa sebut sbb dia pk aku x IKHLAS.. aduii..mcm2 perangai kan..? manusia manusia.. xpenah senang n puas..lg satu.. klau korang xsuka aku...jgn sampai libatkan family aku ok.. means my hubby, my kids, my parents as well as my Parents-In-Law.. diaor buat salah ngan korang ke sampai nk warning org lain jgn involvekan org2 yg attached ngan aku..? alhamdulillah aku dh kuar dr situ..at least.. lega skit kan...hehehehe.. THANKS bebanyak ek... aku doakan smua yg masih ada di JSGroup bahagia.. klu jumpe aku lg nnt..aku dh maafkan korang k..

so, what's my plan after this..? so far skrg ni dok umah.. sambil click2 kje kosong.. xkisah aa gaji ciput asalkan aku xde ngan org yg mcm di atas.. skrg ni ada aa projek skit2..buat top-up RM nnt sementara nk dpt kje.. byk planning dlm kepala.. hehehe...xpe xpe.. slow2..jgn laju2 kan.. kang kena speed trap plak..

well.. kepada EX-JAP.. aku dh received byk suggestion utk kita reunioun...so, bile..? heheheh.. kita kasi HAVOC ok..!! hehehe

k la.. take care smua!!

** Congrate to my BFF Nurul Akma sbb received APC again..!!!

1 comment:

  1. eh bonda...ape cite?nnti PM kwnda kt FB ek...
    alamak anugerah hari guru je la bonda...bukan anugerah perkhidmatan cemerlang...tp lau masinla mulut bonda...amin......hehe

    ReplyDelete