Tuesday, March 8, 2011

BONUS FESTIVAL

Wakakakaaka...nmpak sonok je kan...but aku hanya bleh tulis B.O.N.U.S je.. sbb aku xdpt pun.. memandangkan aku dh benti dr company ni.. aku last May nnt..so, to my ex-ofcmate.. aku join club u all plak lepas ni..keje baru? ntah la.. blum ada ag.. klu xde sgt..aku jd le mak guard kat shopping mall je la.. korang jgn malu plak ek..:D

last weekend.. hubby bw kami p Desa Water Park.. 1st time untuk Afham sbb slama ni kami takut sgt klau dia main air.. takut effect telinga dia.. but after last check-up..doctor said..dh xperlu dtg ag..alhamdulillah...syukur sgt..semoga xberulang ag sakit tu..AMIN. So, punya aa suka sbb dpt main air.. jalan sana sini..kakak dia pun sama..sbb lama dah xpegi mandi kolam..kesian dia..byk kali ajak..tercapai aa hasrat dia.. Maksu nya plak..memula xmo p sbb dia ada 'teman' dtg.. aku ckp..abaikan je.. ble ag nk sonok2.. org banje plak tu..lepas tu...ikut jugak..happy aa maksu..kan kan kan..?!

lepas mandi-manda.. p Sg Wang..aku punya aa lama xpegi sana.. masa blaja UPM je p.. shopping.. pastu jarang dh pegi.. g jenjlan je.. masuk Daiso..aduhai..mcm2 nk beli..hehehe...



Ahadnya plak.. siang tu p Wangsa Walk.. malam plak hubby banje mkn seafood kat South Sea Seafood Restaurant kat Subang Airport.. port sll klau mkn seafood.. smua ada kecuali sali n auni memandangkan diaorg xde kat KL.. makan sempena celebrate besday n anniversaries mak abah n saje2.. makan BESAR aa mlm tu..



last but not least.. THANK YOU hubby for all the treats.. tq very much.. nnt banje ag ek.. mggu ni wedding JM.. so, nnt jumpe ek kat wedding dia.. wpun anis n suzi dh confirm xdtg..but yg lain bleh ag kan..? ape2 calling2 aa ek..

List of Celebration Jan-March 2010
17 Jan - Anniversaries Mak Abah
18 Jan - Mamu
19 Jan - Adik
24 Jan - Ba'a (hi adik²)
13 Feb - Abg Alim
19 Feb - Sali
27 Feb - Reunion SMC-Magenta
7 Mar - Anniversaries Mak Ayah

Adios!!! Take care semua

No comments:

Post a Comment