Monday, March 28, 2011

Hajar + Faiz & iCITY

Congrats to Hajar & Faiz.. 1st couple yg akan trus bkhidmat di JS Group of Companies. Dengan mcm2 dugaan dilalui..akhirnya semalam (27/3/2011)..selamat diijabkabulkan wpun ada a few ahli keluarga tdekat hajar x dpat hadir bersama..Semua ini..Allah dh aturkan..inilah yang terbaik untuk kalian berdua..

Klu sebut dugaan nk kawin..aku rasa..kawanda paling mencabar..betui x?? hehehe.. mcm2 dugaan dia..tp dilalui dengan tabah..alhamdulillah..skrg dh ada anak2 yg hensem..hehehe..smua org ada waktu susahnya..means before or after or during..hehehe.. mana2 kengkwn yg menghadapi saat2 kesukaran dan dugaan dlm marriage ni..bsabar la.. sbb Allah xduga kita klau kita xmampu..betui x?

Well..utk hantaran hajar n faiz.. alhamdulillah..aku bjaya sponsor.. lepas ni insya-allah utk Su n Syahmi plak.. Hajar aku sponsor buah as recommended by her..faiz aku kasi coklat.. yg buah tu..hajar yg deco sendiri sbb aku xbkesempatan nk p tlg..hubby ku tiada di KL.. n dia guna fresh flower.. but for faiz.. aku bjaya mengubah la..so, lepas ni klu sesiapa nk order..meh aa..hehehe..

eh..kengkwn umah Kodak..Ingat x dl kita ada plan nk jd Wedding Planner..? Aku n Kawanda incharge hantaran..JM make-up, makanda catering, anis n yg lain..aku xbrapa ingat..maybe part bunga telur n segala..wakakaka...klu bjaya..bagus kan..? bisnes ni mmg masyukk..cuba tanya adik JM..hehehe..

after g nikah faiz n hajar.. my MIL ajak p iCity..tgk snow.. kat SNOWWALK..mudrikah nk sgt pegi tempat sejuk..doa ek sayang..kita byk RM..kita p jenjln yg ada salji ek..so, for this moment..kita pegi tmpt mcm ni dl ek..okla.. gtg.. esok aku ada interview..wish me luck!!

~ My design ~


~Hajar & Faiz~


~iCITY-Snowwalk~

2 comments:

  1. bonda...rasenye lau part dugaan...ina g lagi byk dugaan dr kwnda...n alhamdulillah...die seorg yg tabah...salute her..

    part berangan tu mmg kita la org nye...lau jd kenyataan alhamdulillah..tp wat mase skang ni lum ade kesempatan n duit pun xde hehehe

    g interview ktne?all the best ye!

    ReplyDelete
  2. Ina.G dugaan ongoing...mmg kena salute..! hehehe..

    interview kat area Midvalley..smoga bjaya dpt keje

    ReplyDelete