Monday, February 28, 2011

Aduhai...ponetttnya den...but HAPPY sbb dpt jd host utk Reunion SMC-Magenta.. Alhamdulillah..wpun xseramai yg dijangka..but happening gle.. ngan sesatnya..ngan lauk-pauknya.. heheheh..

aku mcm biasa.. masak aa...tp menu simple.. NASI GORENG CINA + NUGGET + PUDING ROTI MARBLE + KEK COKLAT + JELLY FRUITCOCKTAIL + KARIPAP (order ngan makcik kat ofc).. menu nampk meriah...lepas Masyu bw Apple Apricot Cake Gala..(ntah betui ke ntah...) n Nasi Impit + Rendang Ayam Pencen from Farid..alahai...terbau ag rendang tu wpun dh selamat dh abis..

Umi & family yg dtg all the way from Teluk Intan...TQ very much.. n yg laik gak...especially yg sesat sampai ke Rawang tu.. n Shasha from Klang, Farid & family from Sunway, Zam & neky frm Cheras, Masyu frm Kajang.. Sida je yg xkesampaian..hehehe.. Lama anak aku tggu kek besday anak ko...sian anak aku tau...

anyway.. really really really happy dpt jumpe korang selepas 10-15years xjumpe.. nxt reunion will be Farid house ek..ke Syima's house.. ke nk p Perth umah mak Farid..wah...kena kumpul RM ni.. hehehehe...

xtau nk tulis ape ag... by the way kengkwn SMC.. slps majlis kita smlm..aku flat ngan ngape ntah...siap pening + uwek + CB ag.. hubby aku kata maybe sbb aku lmbt mkn sbb aku tggu korang...however.. aku manage p keje sbb ada visitors dtg ofc aku yg memaksa aku stay..alhamdulillah.. feeling better wpun fening² ag..don't worry.. aku xsalahkan korang..k...bgtau je.. (minta simpati)..hehehehe

utk kengkwn UPM...ble nk buat mcm ni..bleh je umah aku klu nk.. potluck kan..heheehe... as for kwnda.. confirm x nk mkn Asam Pedas bonda masak..?! meh aa umah nnt...hehehehe..lepak umah anis kan..? insya-allah..sampai aa asam pedas tu...:D

2 comments:

  1. salam ziarah kembali dari kak.hana... tima kasih sudi mencuba resepi2 yg akak kongsikan di blog... klu sedap boleh buat lg dan lagi yer... Salam sayang dr akak...

    ReplyDelete
  2. bonda...
    nnti wed JM dtg x?anis n suzie xdtg...kwnda pun mayb dtg kejap je kot...coz 15hb nk turun kl lagi....so lau bonda dtg....call me ok!

    ReplyDelete