Monday, August 15, 2011

Weekend @ Kuantan

Memandangkan hubby jauh di mata (sentiasa dekat di hati).. anak² pun lama xkena marah ngan abahnya.. maka aku n hubby sepakat untuk membawa mereka bjalan ke sana bersama ngan mak abah mertuaku..

Jam 9.00am kami bertolak menaiki kereta.. hehehe.. n jam 11.30am dh sampai.. mmg mcm tu ke waktunya.. ? aku ikut speed limit tau.. sampai je trus ke hotel.. n hubby pun nyusul.. Afham 1st impression kat abahnya.. tenung dl.. pastu br panggil.. ABAH...wakakaka.. maknanya muka hubby aku tu dh lain skit a.k.a gelap skit.. dh macam Cyclope plak rasanya.. tang mata tu putih..hehehe

Mak abah berehat dibilik n kami ke umah sewa aidit.. aduhai.. umah org bujang aa katakan.. mmg bersepah... tp aku pejam mata je wpun dlm hati mcm nk kemas je.. kemas baju² hubby je.. pastu kami ke umah sedara yg berdekatan.. (skali ngan mak abah).. kul 6pm kami gerak ke tempat untuk berbuka.. CROCODILE ROCK..Italian food..

order aa utk bbuka.. smua dh pilih makanan masing² n kami pun mingle-around dl.. makanan pun sampai.. sedapnya.. (sebelum brbuka).. n after abis makan.. ALHAMDULILLAH.. memang sedap.. aku rekemen giler aa tempat ni korang p makan.. rege jgn pk dl.. janji sedap kan..?! Abah pun cakp mcm tu..as well as mak..

tpnya.. kesian kat mudrikah.. mlm tu dia muntah2 plak.. perut masuk angin pastu minum air Soda kot..heheh.. recover masa dh kt KL esoknya.. Afham ok je.. makan smua benda.. ada satu menu kita order sbb hubby tgk dlm Masterchef program..ape ntah namanya.. tp sedap aa.. mcm dumpling with spinach..

P sana suppose nk celebrate besday hubby pun terlupa.. sorry ek hubby.. xpe.. nnt kita celebrate ngan mak ayah di kampung.. sbb besday them .. Mak (16th), ayah (25th)..

Gambar..? pun aku mcm dh lupe nk amik.. gmbar ngan hubby je ada.. xpe la.. korang bygkan je a kami sekeluarga sedang bgumbira..hehehe..

Take care semua!!! Raya ni aku balik Perak.. (insya-allah).. Umah KL xde org.. Friday (2Sept) petang br ada.. SELAMAT BERPUASA.. !!

No comments:

Post a Comment