Tuesday, July 21, 2009

Tag By Mimi

Erm.. aku xpenah kena TAG..layan je la..heheheh

Apakah perasaan anda?
Happy, cuak, excited, sedih

Saya nak makan....
1. Pau yang kat Simpang Renggam (Umah Kawanda)
2. Aiskrim Cempedak

Saya tak suka...
Orang yang suka komplen xtentu pasai
.

Impian saya...
agar hidup aku sekeluarga dilimpahi dengan rahmat Allah dan Rasulullah, dunia n akhirat, memperolehi rezeki yang nyata atau tidak

Haiwan yang saya tak suka...
Berbisa

Harapan saya...
Dapat menjadi seorang anak, menantu, isteri, ibu, adik, kakak, ipar, biras, kawan, sahabat yang terbaik antara yang terbaik

Jika masa boleh berputar...
Saya nk memperbaiki diri dari yang baik kepada yg lebih baik dan yang paling syioknya, come back to school time!! Yahoo...

Hp saya adalah...

Nokia Classic hadiah dr Hubby tercinta (Thanks!)

Saya pernah bercinta sebanyak...
lebih dr 3x tp yang paling menyentuh jiwa adalah with my dear hubby la..satria putih WGR5604


Saya suka pada...

Ketenangan..

Kawan2 saya ada...
Ramai jugak alhamdulillah.

Pernah dikhianati?
PERNAH.. tp anggap itu sebagai pengajaran dalam menempuh kehidupan. Wpun sakit ku telan jua..

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?
Klau ikutkan hati, memang nk tibai je tp Allah xsuka kepada org yang bmusuh²an..kan..? Maafkan dia dlm kepayahan

8 orang nk kena TAG plak..
1. Kawanda a.k.a Nurul Akma
2. Annyss
3. JM
4. Suzie
5. Makanda a.k.a Diana
6. Alis
7. Najwa (x-JAP)
8. Lia

BYE!!!

No comments:

Post a Comment