Thursday, July 16, 2009

Hidup berumahtangga...

Bila dh memasuki status 'MARRIED' ..banyak benda yang akan kita hadapi.. samada baik atau buruk, manis atau pahit.. Itulah yang dinamakan kehidupan.. kita melengkapi antara satu dan yang lain.. Kekurangan yang kita ada, akan dilengkapi dengan kelebihan si suami dan begitu jugalah sebaliknya.

aku pun xlepas dari semua dugaan n manis pahit kehidupan berumahtangga.. Namun, aku anggap itu sebagai satu liku-liku kehidupan yang mengajar aku erti sebuah kehidupan..yang berbalik kepada niat awal kita melangsungkan perkahwinan dengan pasangan kita.

Biasalah klau dh duduk serumah, kejab ok..kejab tension..hehhe.. dpt husband yg ringan tulang, alhamdulillah la..dpt yang tido je memanjang...hampeh jugak kan..heheheh.. itu nasib masing-masing.. hubby aku, ada kala rasa nk marah pun ada.. kengkdg tu rajin xtentu pasai plak.. hehehe.. but aku xkisah sbb aku lebih suka buat sendiri kecuali aa dlm keadaan sekrg ni, sumer x bleh buat..panjat sana sini..hehehe.. sumer kena tggu..

ape2 pun, aku bsyukur mempunyai suami yang btanggungjawab.. kekurangan sikit2 tu bleh cover ngan kekurangan yang aku juga ada.. aku pun bukannya perfect pun.. terimalah dengan seadanya..

namun, sebusuk-busuk isteri(bukan xmandi, tp kuat membebel la.. itu la..ini la...), isteri jugaklah yang sll membantu kan...? betui x isteri-isteri sekalian...? hehehehe... well kepada suami-suami diluar sana... hargailah isteri anda sbb dia dh banyak bkorban utk anda secara terang atau tidak..

No comments:

Post a Comment