Thursday, March 19, 2009

Sampan Kertas


Dulu masa bcinta.. sampan kertas ni byk dlm kete hubby (WGR5604).. Semua tinggal kenangan memandangkan kete tu pun dh jadik milik org lain..xpela.. Smua resit atau ape2 je kertas yg aku jumpe dlm kete..aku akan buat sampan kertas ni.. xde ape2 pun.. saje suka².. tp aku minta izin dl sbb takut aa resit yg hubby perlu simpan..

Aku simpan dlm satu uncang.. yg aku jahit sendiri.. skrg uncang tu aku simpan dlm kotak bsama koleksi brg2 yg lain.. sentimental value tu.. heheh..

Skrg ni, klau aku buat sampan kertas ni..sure utk mudrikah main.. klau ujan..aku buat jugak.. sbb kengkdg tu aku n hubby lepaskn dia mandi ujan.. skali skala xpe.. sambil main.. dia pun mainlaa sampan kertas ni.. heheheh.. mcm aku kecik2 dl.. pantang ujan je nk mandi.. hehehe..

Dlm FB, ramai kengkwn yg flashback kenangan masa belaja.. YES.. memang seronok.. Sebenarnya, waktu belaja aa time yg paling happening.. pada aku.. masa belajar aa aku kenal yg mana KAWAN n yang mana x.. sbb aku melalui byk perkara yg menyedarkan aku erti persahabatan. Hope smua kengkawan aku xlupakan aku...

Take care everybody!!

2 comments:

  1. ko tuh mmg dr sek men lg suka psl origami nih..ingat tak masa form 3..masa tu canteen day..class lain sumer dok jual food n drinks..class kita jer yg jual benda2 cam nih!!! hehehe best tol time tu ek..bila la kita nak buat reunion ek....sonok gak kan!!!

    ReplyDelete
  2. aah.. kita jual penanda buku dll.. bestnya.. memang masa sekolah aa time yg paling best.. ko kena bgtau student ko.. appreciate masa tgh sekolah ni..

    ReplyDelete