Monday, March 23, 2009

Disney On Ice

Bukan seperti yang aku jangkakan.. Tp mudrikah still enjoy the show.. n also my niece. Memula tu Princess Jasmine yg kuar.. mudrikah tanya sape tu sbb aku xpenah exposekan dia citer tu.. I cakp tu citer Aladin.. nnt ibu belikan CD atau bukunya.. Dia naik bosan jugak memula sbb bukan dianya favorite.. aku terpaksa pujuk aa skit ..

Nasib baik la lepas princess Jasmine tu..Snow White.. princess yg dia suka.. eheheh.. baru a focus tgk show..till the end.. Cuma masa break 15min tu…dia tanya..kenapa dh abis..i ckp.. princess nk rehat sekejab.. letih…

I jangka show nya lain tp memang totally different la.. amik ending je banyak.. pastu kengkdg tu xprasan pun dh abis.. tau je dh tukar princess lain.. for kids memang aa diaorg xkisah... hehehe.. pd yg lain (adult) sbb ramai jugak yg adults... hehehe.. masa kecik xde kan.. or xmampu nk p tgk...

Aku budget show ni fokus certain point la.. maksudnya.. klau snow white tu.. masa dia mkn apple ke.. cinderella tu masa slipper dia tu ke.. xde pun.. mulan pun masa dia dh abis war.. Beauty n the beast pun.. beastnya xkuar.. sleeping beauty.. dh part nk selamatkan dia.. erm.. maybe coz diaorg nk kena abiskan smua princess tu dlm masa 2 jam.. xcukup masa kot..kita mana tau kan..

Cuma yg aku agak terkilan sbb tiket aku seat atas.. even cousin aku pun sama..aku budget bwh sbb nk bg mudrikah tgk dr jarak dekat... n aku pun terlupe nk inform my cousin suh amik seat bwh sbb harga sama.. Cuma kami nyer tiket ada diskaun 50%.. heheehhe.. i ckp ngan my hubby.. klau tau 50% diskaun.. i amik seat VIP..

Next year klau ada lagi.. aku akan pastikan aku dpt seat bwh.. dekat ngan stage sbb bile dh abis.. kids bleh shake hand ngan prince n princess tu.. bestnya.. hehehe.. nk tunjuk gmbr pun mcm xbest sbb aku terlupe jugak nk bw camera SLR.. xpe la…ada lagi.. ape salahnya pegi lagi…

Aku hanya belikan mudrikah mug Ariel n my cousin belikan dia sepanduk princess (snow white, belle n sleeping beauty).. Aku bg rank 7/10 for their show.. enjoyable and fun tp xsampai everybody expectation.. (sbb aku dgr jugak org blkg membebel jugak..)

No comments:

Post a Comment