Thursday, August 9, 2012

Coming Back!!

Masih belum terlambat untuk wish SELAMAT BERPUASA dan soon will be celebrating Hari Raya. Wah.. biskut raya pun blum buat ag.. thn ni tunjuk untuk kerepek je.. (insya-allah). Since aku tukar keje ni.. xdok masa nk memblogging..

Alhamdulillah.. dh sebulan aku kt sini dan smua bjalan dengan baik. Banyak yg aku kena touch-up sbb banyak benda yang aku xpenah buat sblm ni.. (even ada exp di JAP) which memang xSAMA langsung.. maybe sbb industri and jumlah orgnya..:D well, aku sahut cabaran tu.. YAHHH!!

Alhamdulillah jugak.. pada 1/8/2012, genap Afham 3 tahun. Makin ensem anak ibu abah.. celebrate simple je.. sbb dia dh tau pasai tiup² lilin ni.. Masa aku balik bw kek.. trus nk potong kek.. hahaha.. mujur dia bleh sabar tunggu after bbuka dan lepas isya'. Sonok je muka dia. Mggu ni, abahnya plak.. 10/8.. skali ngan anak sedara..

Wish me luck and success.. take care everybody!

P/S: Happy belated birthday to all frens yang aku lupe nk wish.. syius.. aku memang lupe.. jangan marah ek!

No comments:

Post a Comment