Friday, February 17, 2012

Friendship Forever

Alhamdulillah.. kita masih bernafas lagi dan alhamdulillah.. Allah SWT kurniakan aku SAHABAT yang sentiasa bersama tika susah dan senang. Bukan senang nk mencari kawan yang sanggup mendengar penderitaan, kesedihan, keperitan kita berbanding kawan yang mendengar kegembiraan, kejayaan kita..

Kadangkala kita perlu ingat.. kita tidak sentiasa berada di atas.. ada masa kita berada di bawah dan pada masa inilah SAHABAT yang akan memberikan kita bantuan tidak mengira apa skali pun. Tidak perlu berterima kasih kerana mungkin suatu hari kelak.. masa kita pula di bawah dan SAHABAT inilah yang akan memberikan semangat dan dorongan yang sukar diperolehi dari mana² kawan yang ada disekeliling kita..

PERCAYAlah bahawa SAHABAT SEJATI adalah sahabat yang sentiasa bersama walaupun jauh nun di sana..

Kawanda (Nurul Akma), Anakanda (Siti Noor Haslina) - korang tetap SAHABAT SEJATI yang takkan bonda lupekan sepanjang hayat..dunia n akhirat. Susah senang kita bersama ketika di U dl.. suka duka pahit manis.. jatuh bangun.. sumer kita dh hadapi.. maafkan bonda jika selama kita BERSAHABAT ada melukakan hati kalian berdua..

Ayahda (Johan), Bajik (Saril), Cer (Naain), Aboo (Khairil), Mimi, Makanda (Diana) dan semua yg aku kenal masa di U, SMC, matriks, sekolah rendah.. korang tetap sentiasa menjadi sahabat yang akan aku kenang.. sure xleh lupe..

Weeiiii... jangan aa sedih.. nnt kira REUNION ek.. (bila aa plan tu nk jadi ek..)..

to SM Convent, Teluk Intan's frens... see you next week for our major reunion @ Sunway Pyramid. Don't forget to wear BLACK & WHITE haa.. souvenir too.. (RM15 only)

Take care everybody because i love u all!!!


2 comments:

  1. Tq bonda..hope our friendship will lasts forever...bonda byk tlg kami..hanya Allah sj yg dpt membalasnya...:)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. banyak ke..? equal la.. dl pun kwnda byk tlg gak..:D as well as akda.. sama je kita

    ReplyDelete