Saturday, July 23, 2011

Happy 7th Anniversaries


(Ehsan from google.com)

"The most wonderful of all things in life is the discovery of another human being with whom one's relationship has a growing depth, beauty and joy as the years increase. This inner progressiveness of love between two human beings is a most marvelous thing; it cannot be found by looking for it or by passionately wishing for it. It is a sort of divine accident, and the most wonderful of all things in life." -Sir Hugh Walpole


Dear Hubby..AIDIT SAIDUN

Alhamdulillah.. dengan izin Allah Yang Maha Esa.. 7 tahun telah kita lalui hidup bersama.. mengharungi susah dan senang.. gembira dan sedih.. segalanya.. banyak yang kita pelajari dalam meneruskan kehidupan sebagai hambaNya. Kehadiran anak² tersayang.. Mudrikah Husna dan Afham Aysh semestinya mengeratkan lagi hubungan kita. Ke'cute'tan dan ke'handsome'man mereka pastinya membuatkan kita sentiasa tersenyum apabila teringatkan mereka.. Permata hati yang tak ternilai harganya..Walaupun kadangkala 'pedih' melanda.. namun kita tabah mengharungi. Insya-Allah... semua yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya kerana Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita..

Terima kasih di atas cinta dan kasih sayang serta pengorbanan yang telah hubby berikan selama ini.. semenjak perkenalan kita June 2001 sehingga ke hari ini.. Pasti ramai kawan² kita yang turut sama dalam episod cinta kita pasti akan tersenyum apabila mengimbau kenangan kita bersama dengan mereka. Mereka secara tidak langsung menyumbang kepada kegembiraan yang kita kecapi kini.. Terima kasih sahabat semua..

Hubby sayang.. maafkan honey jika sepanjang perkenalan dan perkahwinan kita, honey ada kekurangan yang semestinya tidak mampu disempurnakan dengan sempurna. Terima kasih kerana menerima diri Honey dan keluarga honey seadanya..

Semoga perhubungan yang terjalin murni ini kekal selamanya.. Doakan kebahgiaan dan kesejahteraan kami sekeluarga..AMIN

Thanks ALLAH for giving me wonderful husband, abah to kids and thanks everybody for your pray for us.. May Allah bless you too..

** Even today is our anniversaries.. but my hubby was not here to celebrate it.. isk isk isk..

No comments:

Post a Comment