Friday, October 2, 2009

Salam Aidilfitri

Salam syawal untuk semua.. semua pasti gumbira menyambut Hari Raya terutamanya yg ada anak2 yg dh pandai pegang duit.. nk duit raya la.. tp ada juga yg bsedih (takziah buat Anis).

aku pun sedih jugak sbb dh masuk keje..heheheh... iyeke sedih...? Keje aku byk..
well..ape yg nk aku share.. raya aritu aku buat kenduri naik buai anak aku AFham kat kg..alhamdulillah dh settle.. so, aku xbuat la open house thn ni.. tp sesiapa nk dtg, jemputla ek..

k..xtau nk tulis ape.. just nk share photo skit..


Berbuka dengan Anis di Great Eastern Mall, KL


Beraya umah nenek kat Melawati



Afham dlm buai..

1 comment:

  1. Salam Nani, dapat juga tinjau2 perkembangan x-student sk ayer hitam dulu. cikgu msih di sini sk lekir, s'wan. saja2 singgah blog kome. ok, slmt berkenalan buat anak2 nani. didik anak baik2 ya, kenalkan mrk kpd Pencipta, brsyukur dgn nikmatNya, jgn kufur nikmat. Wassalam dr cikgu ida.

    ReplyDelete