Tuesday, April 21, 2009

Lomahnya..

Aduhai...lomahnya badan den.. Nape? akui demam, selsema n batuk.. maybe tgh musim kot.. Mudrikah pun selsema n batuk.. kesian dia.. Hubby kata bg kat dia.. aku kata jgn amik sbb mggu depan dia n mertua aku nk p Chiang mai... WAWAWAWAWAWAWA.. aku tinggal...!! Sedihnya...

Nape aku tinggal..? Sbb nk jimat kos.. sorang je RM2k.. mudrikah plak RM1.8k.. erm.. mana nk cari duit byk tu.. klau ada pun, aku usaha gak xmo gunakan duit simpanan.. mana la tau klau ada terdesak memana.. Tambahan plak nk kuarkan kete utk aku.. sure aa aku simpan sen aku..

Well, Congratulation to Kawanda di atas kehadiran Afeef Aiman n to Anis.. Good Luck.. Insya-allah.. Allah akan tetap bersama kita. To makanda, salam takziah.. Allah dh tentukan jalan yang terbaik untuk kita.. bersabar degn ujian Allah.. To suzie, biasalah klau hubby complaint pasai masakan kita terutamanya klau jarang2 mkn kat umah..hehehe..

To me, aku pun bdoa agar aku dikurniakan kebahgiaan dunia n akhirat with my beloved family..n surely doakan aku cepat sembuh.. letih betui dibuatnya..hehehe...

To everybody.. take care!!

2 comments:

  1. Kawanda dh bsalin yer..huhu besnye korg dpt sorg lg anak buah! Ha bonda bile lg nk tmbh sorg lg ni? Sure mudrikah dah ok jd kakak..dh big girl pon ehe

    ReplyDelete