Thursday, February 5, 2009

Kawan Lama

Kengkdg penah x korang terfikir bhw dgn adanya blog² ni...akan merapatkan hubungan antara satu sama lain...? contohnya, bebaru ni, aku dpt kenal balik kawan masa sekolah menengah through blog ni... suprise jugak sbb lama giler xjumpe dia...Well linda (yg panggil Nani), aku dh remember dh ko sape...aku tgk blog ko n cari gmbr ko dl.. cuma linda (yg panggil Bonda) tu masih aku tertanay² n masih tgh mencari...maybe soon aku akan tau..sbb byk linda senarnya.. cuma yg pasti, linda tu pasti budak UPM... linda Fasi ke..? erm...well, introduce yourself ek.. Maaf la.. klau tgk muka bleh agak tp xsure jugak...

Ari tu pun aku bukak blog Mimi, jumpe blog Awin... Budak E504..heheh.. kalu xsilap la.. Fasi UPM dl.. inilah dunia IT...

Sebut pasai IT, smlm aku kena belaja how to manage WEBSITE...Ya Allah...payah giler.. untuk aku yg xde basic.. utk yg ada basic, kacang je la..Ni br permulaan, byk lagi nk kena touch up sbb website firm aku dh outdated.. klau bg blog..aku bleh aa godek².. different giler setupnya..heheh

Well..wish me luck! Job spec aku kat firm ni berubah².. aku menjadi org yg serba boleh... heeheh..

Sorry aa xsempt nk upload gmbr2 la..nnt² la ek...Take care semua...!!!

No comments:

Post a Comment